วันจันทร์ที่ 21 มีนาคม พ.ศ. 2559

Papasok sa Kolehiyo (Tagalog)

Ms. Mery Joy Cabinos
Nagkaroon ng kabuluhan ang aking buhay ng ako ay nag-umpisang sumali sa The Middle Way Meditation Institute.  Nagbago ng husto ang aking pag-iisip at pagdedisisyon. Nakatulong ang meditation sa paghanap ko ng aking totoong sarili.  Ito ay naglinang ng aking mga kahinaan at naghubog ng mabuting pagtanaw ko sa buhay.  Magandang pagkakataon ito na pagsamahin ang aking katawan at isip na maabot ang tunay na kasiyahan.  Lubos kong kinagagalak ang aking pagbisita sa templo ng Dhammakaya sa Thailand.  Ang makatrabaho ang MMI ay isang napakalaking bagay na nagyari sa aking buhay.  Natutunan kong pahalagahan  ang bawat isa sa kanilang naituro.

Ms. Mery Joy Cabinos;

When I started to practice meditation with The Middle Way Meditation Institute, my life becomes more meaningful. It change me a lot in a way of thinking and my decision. Meditation helps me to discover my real nature. It nurture my weaknesses and develop my positive perspective in life. It is a good chance for me to able to conjugate my body and mind to attain the real essence of happiness within. 

When I came to visit the Dhammakaya temple in Thailand. It was such an honor for me to be there. Working with MMI is a great thing happened to my whole life. I learned to value every pieces of words they taught that we made once in a while.

ไม่มีความคิดเห็น: