วันพุธที่ 23 มีนาคม พ.ศ. 2559

Middle Way Meditation Institute (MMI) Hiligaynon

Inna Erika Espeleta Medina; a Graduating Communication and Media Studies student from University of The Philippines Visaya, Miagao Campus

Hiligaynon language: 
Paagi sa 'meditation practice' kaupod sa MMI, akon nadiskobrehan ang iban nga bahin sang akon kaugalingon nga wala ko nahibal-an sadto. Nag hatag ini sang reyalisasyon sa akon nga ako gali puwede pa nga mangin mas manami nga bersyon sang akon kaugalingon paagi sang pagpangita sang 'inner peace' nga yara sa akon. Bag-o ko madiskubrehan ang 'meditation', isa ako ka taho nga pyermi nagakabalaka. Pyermi ako nagaduda sa akon kaugalingon tungod nga hindi ko nahibal-an kung diin ako magapadulong. Pero pagkatapos sang akon 'meditation experience', nabatyagan ko ang katawhay sa akon paminsaron. Nagbulig ini sa akon nga mangin mas matawhay kag magbuya sa mga negatibo nga mga panghuna-huna. Subong, may yara na ako sang mas manami nga panan-aw sa kabuhi. Nagakasadya na ako sa madamo nga mga bagay kag mga eksperyensya nga wala ako nagakabalaka. Ang manami nga butang nga naeksperyensyahan ko samtang naga 'meditation' ay sang ako natawhayan kag nahilayo sa mga kabalaka. Kada mag 'meditate' ako, nakabatyag ako sang kamag-an. Ang mga kasanag nga makita ko samtang naga 'meditation' nagadulot sa akon sang mas klaro nga paminsaron, nga sa pagbukas ko sang akon mga mata, nakabatyag ako sang katawhay kag 'positive energy'. Subong, ako determinado gid nga makita ang akon kaugalingon nga tingog, kag nagapati ako nga paagi sa MMI, ako mangin pinakanami nga bersyon sang akon kaugalingon.

English:
Through the Meditation practice with MMI, I discovered certain parts of myself which I didn't know I had. It made me realize that I can actually be a better version of myself through finding the inner peace inside me. Before I discovered meditation, I am the kind of person who worries and get stressed a lot. I always have doubts with myself because I do not know how to direct myself into a certain path. But after my meditation experience, I felt like my mind is a lot clearer. It made me relax more and it helped me let go of the negative thoughts inside my head. Now, I have a better perspective about life. I am now enjoying more things and experiences without worrying too much. The great thing I experienced during meditation was when I get to relax and free myself from worries. Everytime I meditate, I feel a lot lighter. The bright lights I see during meditation make my mind clearer that each time I open my eyes, I feel so refreshed and full of positive energy. Now, I am really determined to find my own voice. And I believe that through MMI, I will be able to make myself the best version of me.